Rocky Sharky - 2008-06-11 08:42:51

Tu są fajne rangi do potwierdzenia!

Dobra ludziska, szykujta się.Oto fajne rangi.Napiszcie co o nich sądzicie!

Klasa: Wojownik
Podklasa: Rycerstwo (zawsze imponowali ci wojownicy w pięknych zbrojach toczący walki w turniejowych szrnakach.)

* Służący rycerza - tak, tak, służysz rycerzowi i uczysz się absolutnych podstaw.

* Paź - czyli czas na nauke szeroko pojętej etykiety rycerskiej.

* Giermek - uczysz się co to jest miecz i jak go używać.

* Zaufany - dowiodłeś juz w boju przed swoim panem, że jesteś wart tego co zjadasz.

* Rycerz - oto dostałeś miecz, tarcze i ostrogi. służysz od tej pory swojemu królowi. BÓG HONOR I OJCZYZNA pamiętaj...

* Czempion - dowiodłeś już swoich niespotykanych zdolności jako rycerz. za swe czyny zostałeś odznaczony tytułem czempiona i otzrmałeś symboliczne złote ostrogi.

* Czempion Chwały - słyszałeś kiedyś o kwiecie rycerstwa? to ty go tworzysz! stanowisz absolutną elitę rycerstwa. nie zaprzepaść tego...

* Paladyn - rycerz prawości i sprawiedliwości. jesteś elitą wśród rycerzy. wyruszasz w świat walczyć ze złem i chaosem.

* Pogromca smoków - smok. cel (i niejednokrotnie kres) każdego paladyna. ty go osiągnąłeś i to nawet bez poparzeń całego ciała.

* Jeżdziec Światła - jesteś żywą legendą wśród rycerstwa. tym co służy prawości z nigdy nie splamionym honorem, zawsze jesteś zwycięski i nieugięty w działaniu. nie ma zła przeciwko któremu byś nie zawahał się wystąpić. otrzymałeś starożytny ekwipunek używany tylko przez wielkich rycerzy. i podobnie jak oni zostaniesz zapamiętany na wieki...


Klasa: Wojownik
Podklasa: Mroczne Rycerstwo

Coś dla zwolenników mrocznych klimatów. Od poziomu rycerza będą mogli zejść na ciemną stronę mocy.

* Mroczny Rycerz - wyszukane frazesy, i kodeks rycerski nie wiele dla ciebie znaczą. mimo to ciągle jesteś rycerzem i masz swój honor.

* Templariusz - najzdolniejsi z mrocznych rycerzy zostają templariuszami... i może nawet to przeżyją...

* Templariusz Mroku - mrok i ciemność to twoi sprzymierzeńcy. stajesz się elitą wśród rycerstwa ciemności, niewielu cie widziało i niewielu przeżyło to spotkanie.

* Antypaladyn - wyruszasz na swą mroczną krucjatę. niszcząc i paląc to co piękne, dobre i święte.

* Sprzymierzeniec Smoków - masz przyjaciół wśród najpotężniejszych istot na swiecie. i bynajmniej nie zdobyłeś tej przyjaźni przez ładny uśmiech...

* Jeżdziec Mroku - gdy ludzie słyszą twoje imię uciekają w popłochu. tworzysz absolutną elite rycerstwa mroku wysyłaną tylko do zadań niemożliwych. zawsze wracacie...

Klasy specjalne dla rycerstwa:

* Błędny Rycerz- *klasa specjalna*, zbłądziłeś ze ścieżki prawości ale nie przeszedłeś jeszcze na stronę mroku... ciągle sie wahasz.

* Rycerz bez honoru - *klasa specjalna* - splamiłeś swój honor jakimś niecnym występkiem. ale pragniesz poprawy, nic jeszcze nie jest stracone.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Barbarzyńca (dzicy ludzie i groźni. władają wielkimi broniami i lubią wieeelkie rozróby)

* Adept puszczy - dopiero się uczysz jak żyć w puszczy

* Wojownik - lis - rada plemienna nadała ci taki tytuł. dopiero zaczynasz swoją kariere.

* Wojownik - wilk - sam jeden pokonałeś wilka. nie było łatwo ale dokonałeś tego. od tej pory możesz nazywać się wilkiem

* Wojownik - niedzwiedź - pokazałeś na co cię stać. pokonanie w pojedynke niedźwiedzia to nie byle sztuka. rany zagoją się szybko... chyba.

* Wojownik - Bestii - wyruszyleś w najmroczniejsze zakątki puszczy gdzie spotkałeś istoty ktorych nikt jeszcze nawet nie nazwał. i wróciłeś... od tej pory to ty jesteś bestią której należy się bać.

* Barbarzyńca - opuszczasz swoje plemie i wyruszasz w świat. niech swiat się zacznie bać... bo ty nie musisz.

* Berserker - potrafisz przyłożyć jak sie wkurzysz. technike walki w szale masz świetnie rozwinietą. nawet czarne mroczki latające przed oczami nie przeszkadzają ci zbytnio w celowaniu...

* Bereserker Gniewu - jesteś elitą wśród berserkerów. chętnie zostajesz wcielany do armii gdzie poszukują takich samobójców. ale ty nie dajesz im tej satysfakcji i jakoś zawsze wracasz...

* Patron Puszczy - powracasz w chwale do swojej puszczy. jako wybitny i niepokonany wojownik obejmujesz przywództwo. ale bynajmniej nie umrzesz w ciepłym łóżku, o nie...

* Wygnaniec - *klasa specjalna* - nadużyłeś zaufania plemienia. musisz odejść. może kiedyś udowodnisz swoją wartość i będzie ci pozowolone powrócić.

* Szaman - *klasa specjalna* - pełnisz funkcje znachora w wiosce. plemie szanuje cie za twoja mądrość i stałą produkcje okowity. na większość chorób zalecasz butelke terpentyny i węgiel... zawsze działa.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Armia (armia jak armia. jaka jest każdy wie)

* Najemnik - nie miałeś nic lepszego do roboty to zaciągnąłeś się do wojaczki

* Rekrut - moze bycie najemnym jest fajne ale ty wolisz dach nad głową (czasami) i żołd (też czasami)

* Adept - przechodzisz podstawowy trening żołnierski. wiesz co to jest latryna i jak ją wykopać...

* Strażnik - pierwsze poważne zadanie. masz pilnować tego mostu...

* Strażnik graniczny - mówili że zobaczysz nowe kraje? mówili. i mieli racje...

* Pikinier/Łucznik/Topornik/Miecznik - jesteś teraz pełnoprawnym żołnierzem z pełnoprawnym przydziałem grochówki. wiesz już, jak trzymać pike/łuk/topór, nad mieczem ciągle pracujesz.

* Oficer - twoja kariera zaczyna się rozkręcać. bedąc oficerem masz pod swoimi rozkazami już pewną grupkę ludzi. uczysz ich jak trzymać miecz...

* Kawalerzysta - jazda. elita każdej armii. i ty w niej służysz. możesz być dumny jak przeżyjesz i jak pewna szlachetna część twojego ciała przyzwyczaji się do roli kawalerzysty...

* Gwardzista Królewski - za twoje zasługi zostajesz przeniesiony do gwardii królewskiej. pełnisz od tej pory bardzo ważną funkcje... biegasz trzymając klamkę od karety, wyszukujesz skrytobójców w tłumie i w każdej chwili jesteś gotów rzucić się na króla by zasłonić go własnym ciałem...

* Obrońca Króla - chronisz najważniejszego człowieka w państwie czy to podczas snu czy podczas szturmu. jestes elitą i zawsze wypełniasz swoje zadanie.

* Patron Wojny - tworzysz legende. przetrwałeś niezliczoną ilośc potyczek. nie raz obroniłeś życie króla. teraz wraz z innymi tworzysz elitarna jednostke do zadań pozornie nie mozliwych. przebicie okrążenia w bitwie, szturm na wrogiego dowódce to dla was chleb powszedni.

* Smocza Gwardia - *klasa specjalna*. w smoczych górach lezy nasze dziedzictwo. grobowce królów i stare warownie. wbrew pozorom obrona tych miejsc to bardzo ważne i odpowiedzialne zadanie...

* Więzień - *klasa specjalna* chciałeś wykiwać armię. teraz siedzisz w pudle. proste...

* Dezerter - *klasa specjalna* dopuściłeś sie strasznego grzechu. opusciłeś swoich kolegów na placu boju. nie wiadomo czy ci kiedyś wybaczą.

* Medyk - *klasa specjalna* - niesiesz pomoc rannym i ukojenie umierającym. świetnie znasz sie na rzeczy. wielu ludzi jest ci bardzo za to wdzięcznych.

* Zaopatrzeniowiec/Kucharz polowy - *klasa specjalna* armia głodna to armia zła. ty dbasz by wojacy mieli dobre humory.



Klasa: Mag
Podklasa: Mag żywiołów (ogień, woda, woda, ziemia, twoje przyszłe specjalności)

* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegoś maga, dużo piszesz mało rozumiesz.

* Uczeń maga - trafiłeś na uniwersytet gdzie jesteś uczniem maga. uczysz się absolutnych podstaw magikowania. wiesz już jak rozróżnić piorun od chmury...

* Adept Ziemii - ziemia jako najprostszy z żywiołów jest pierwszym elementem twojego szkolenia. co niezmienia faktu, że ostatnio musiałeś w nagrode za nadgorliwość odkopać całą pracownie z torfu...

* Adept Powietrza - teraz czas na powietrze. mozolnie uczysz się panowania nad tym żywiołem jakże pięknym żywiołem. zgłębiasz tajniki meteorologii i kontroli wiatru... masz cichą umowe z młynarzami.

* Adept Wody - udało ci sie zalać pół uniwersytetu. widać ze masz talent. i nauczyłes się pływać...

* Adept Ognia - jeśli uda ci się przeżyć egazmin ognia to zakończysz nauke na uniwersytecie (jeśli ci sie nie uda to też...). poza tym nigdy nie bedziesz juz szukał zapałek...

* Mag Żywiołów - od tej pory jesteś pełnoprawnym magiem żywiołów.

* Adept Wiedzy- zaczynasz zgłębiać pradawną wiedzę ze starych manuskryptów. twoja moc zaczyna wzrastać a wzrok pogarszać...

* Arcymag - jesteś panem żywiołów, nie mają one przed tobą już żadnych tajemnic... w szczegóły wolisz nie wnikać. masz już swój wiek. udało ci się dożyć do niego bez zbytnich uszczerbków na zdrowiu i umyśle. to najlpiej o tobie świadczy...

* Członek Rady Żywiołów - wraz z innymi magami tworzysz najwyższą radę. trzęsienie ziemii? nowe pasmo górskie? to wasza specjalność. ogólnie to z was miła banda staruszków których lepiej jednak nie irytować bo mogą ci zamienić kontrakt na słoneczną pogodę na coś co sie nazywa Fulgurire Pandemonium Deluxe (zalecane nie stanie po kostki w wodzie podczas inkantacji)...

* Biały Mag - jesteś tak potężny, że sprawy śmiertelnych nie wiele już dla ciebie znaczą. odsunąłeś się od spraw codziennych, żyjesz wśród istot których nie wielu widziało i wsłuchujesz się w mużyke świata...

Klasa:Mag
Podklasa:Nekromanta (śmierc i życie. mozesz je dawać i odbierać)


* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegoś nekromanty, duzo piszesz mało rozumiesz i udajesz że nie widzisz tych dziwnych ludzi chodzących po przydmowym cmentarzu.

* Uczeń maga - trafiłeś na uniwersytet gdzie jesteś uczniem nekromanty. uczysz się absolutnych podstaw przyszłego fachu i zastanawiasz sie czemu nie zostałeś np. bankierem..

* Adept Życia - zanim zaczniesz studiować śmierć i rozkład musisz nauczyć się wiele o życiu... kto wie czy nie będzie to najtrudniejszy elemet nauki.

* Adept Krwii - krew jest nośnikiem życia i ...śmierci. musisz się o niej jeszcze dużo nauczyć. i lepiej by było gdybyś nie był uczulony na kolor czerwony...

* Adept Śmierci - chyba nie trzeba tu nic tłumaczyć. ludzie powoli cię opuszczaja ale za to nawiązałęś kontakt z rodziną. ...z prababcią.

* Nekromanta - po ukończeniu uniwersytetu stajesz się pełnoprawnym nekromantą. nie masz z tego powodu zbyt wielu kolegów ale za to bardzo wysokie ambicje.

* Mistrz Śmierci - kontynuując swoje badania stajesz sie coraz bardziej potężny... i samotny. ludzie jakąś wolą cie unikać. ciekawe czemu?

* Adept sztuk zapomnianych - studiujesz dzieła najwybitniejszych dawnych nekromantów. niektórych mozesz nawet ciągle spotkać... żywych!

* Lisz - twój pęd do wiedzy o śmierci doprowadził do tego, że stanąłeś na granicy... którą przekroczyłeś bez żalu. masz fajną mroczną siedzibę ale wolisz nie spoglądać w lustro...

* Pan Śmierci i Rozkładu - jesteś naprawde potężnym nekromantą. Życie i śmierć nie ma dla ciebie tajemnic... Możesz je dawać i odbierać. Zadajesz sobie tylko pytanie: jaką zapłace za to cene? Wolisz unikać odpowiedzi...

Klasa:Mag
Podklasa: Demonolog (demony, wymiary, i cała masa innych kłopotów )

* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegos demonologa, duzo piszesz mało rozumiesz i wmawiasz sobie, ze masz normalną robote.

* Uczeń Demonologa - trafiłes na uniwersytet gdzie jesteś uczniem demonologa. uczysz się absolutnych podstaw i próbujesz przy nich nie umrzeć a przynajmniej zostać w tym samym wymiarze.

* Adept Bram Niższych - uczysz sie otwierać niższe bramy. jak na razie udało ci się przyzwać garść pyłu z Otchłani i chochlika co zdemolował twoje laboratorium.

* Adept Bram Międzywymiarowych - zaczynasz budzić się z krzykiem i sprawdzać czy ciągle składasz się tylko z 3 wymiarów ale czujesz się coraz lepszy w te klocki.

* Badacz demonów - starasz się dowiedzieć jak najwięcej o istotach zamieszkujących inne swiaty

* Demonolog - od tej pory jesteś demonologiem. nie wiesz czy sie cieszyć czy płakać....

* Mistrz Przywołań - przyzywasz rózne dziwne istoty i jesteś w tym coraz lepszy. zwłaszcza lubisz sukkuby...

* Ten Co Zawarł Pakt - w końcu natrafiłeś na istote dość potężną by zawrzeć z nią pakt. twoje życie, jego moc...

* Demon - jesteś potężny ale nie jesteś już człowiekiem... sam do końca nie pojmujesz czym się stałeś... masz komplet fajnych kończyn i narazie nie przejmujesz się błachostkami...

* Niezdarny Demonolog - *klasa specjalna* - tak to jest jak sie kombinuje z demonami... aktualnie masz wiecej rąk niż palców... nie jest dobrze...

Klasa:Mag
Podklasa:Czarownik (kiedy inni wkuwają do głów całą wiedzę magiczną ty czujesz, ze masz ją po prostu w sobie. musisz nauczyć się tylko nad nią panować)

* Uspiony - wokół ciebie zdarzają się dziwne rzeczy... przedmioty latają lub wybuchają. nie ułatwia ci to nawiązywania znajomości.

* Przebudzony - zaczynasz sobie zdawać sprawe z posiadanego daru. ale ciągle nie umiesz nad nim panować.

* Uczeń czarownika - znalazłeś podobnego sobie czarownika który gotów jest cie szkolić. na początek nauczyłęś się nie podpalać mu szaty...

* Adept Dzikiej Magii - panując już troche nad swoim darem trafiasz na specjalny(dużo piorunochronów i uziemionych magicznie ścian) uniwerystet gdzie szkolą takich jak ty. lepiej byś miał dużo szczęścia... o wypadek nie trudno.

* Czarownik - umiesz kontrolować i odpowiednio kanalizować już swoją moc. w końcu możesz normalnie pójśc na targ na zakupy majac pewność że nie wysadzisz go w powietrze...

* Pan Magicznej Wieży - w życiu każdego maga następuje taki okres, że niczym ptak zaczynajacy znosić gałązki do budowy gniazda tak on zacztna boduwać swoją wieże, kamyczek po kamyczku... (ciągle trwają badania nad terytorializmem czarowników)

* Czarnoksiężnik - masz już wieże, panujesz nad dziką magią, brakuje ci jeszcze tylko kryształowej kuli i paru rekwizytów by stać sie czarnoksiężnikiem. czego nie robi się dla reklamy...

* Uczen Czerwonego Smoka - w życiu każdego czarownika przychodzi taki okres kiedy zaczyna badać źródło swojego talentu. odwiedza i bada smoki i moze nawetuda mu się wrócić z tej wyprawy...

* Powiernik Smoczej Krwi - nikt do końca nie wie co się z tobą stało... uważasz, że masz bardzo dziwne oczy i ludzie wolą cię z tego powodu unikać. ale być może to przez te łuski albo skrzydła?

* Dziki Mag/Adept - *klasa specjalna* - nie kontrolujesz swojej mocy. energia magiczna uchodzi z ciebie jak z dziurawego wiadra. jesteś niebezpieczny za równo dla otoczenia jak i dla siebie...

* Smok - *klasa specjalna* - mozesz sie pochwalić piekną zbroją z łusek, kompletem szponów i skrzydeł (tylko dlaczego cierpisz na lęk wysokości?). odczuwasz chorobliwy pociąg do złota i dziewic a szewców jakoś nie lubisz... ciekawe czemu?

Ogólne klasy specjalne dla magów:

* Niezdarny skryba - *klasa specjalna* - dokumenty powalane w atramencie, poobgryzane pióra, oto twoja specjalność. mag za bardzo tego nie lubi...

* Wybitny adept " " - *klasa specjalna* - wykazujesz nadzwyczajne zdolności... . starsi magowie potrafią to docenić.

* Adept niezdara - *klasa specjalna* - spalona pracowwnia i broda maga przełożonego. to nie wróży nic dobrego dla twojej kariery...

* Zakatarzony Czarodziej - *klasa specjalna* - nie ma nic gorszego niż porządne kichnięcie podczas inkantacji ważnego czaru. nikt nie musi ci tego powtarzać... uniwersytet już ugaszono i odmalowano...

* Bibliotekarz - *klasa specjalna* - biblioteka... miejsce gdzie nie jeden nieostrożny adept zaginął. ty sobie radzisz świetnie, zawsze wiesz gdzie co znaleźć i których książek lepiej unikać. czujesz pociąg do bananów...

Klasa: Druid (życie, las, natura. jestes po to by ich bronic)

* Przyrodnik/Zielarz - swoją inspiracje przyrodą zacząłeś od jej obserwacji... i różnych grzybków halucynogennych...

* Adept lasu - stawiasz pierwsze kroki na drodze do stania sie druidem. na początek uczysz sie życia w lesie i chodzenia po nim. wiesz już, ze nie należy jeść tych małych czerwonych...

* Strażnik Lasu - las ma wielu wrogów i potrzebuje obrońców. ty do się nich zaliczasz.

* Opiekun Dębu - są w lesie stare drzewa, niezwykle cenne drzewa. ty zostałeś wyznaczony do ich ochrony. nie zawiedź...

* Przyjaciel Zwierząt - w lesie żyje wiele istot. znasz je i bronisz przed obcymi. one też potrafią się odwdzięczyć i pomóc ci kiedy będziesz w potrzebie.

* Druid - po latach praktyki i pokornej służby stajesz sie
druidem. nie zawiedź bo to bardzo wymagające zajecie. a natura potrafi się zemścić na tych no nie spełnia jej oczekiwań...

* Pan Lasu - wraz ze wzrostem twojej wiedzy rosną twoje obowiązki. najwyzsza rada daje ci w opieke las... inni widzą w tym tylko całą mase drzew dla ciebie to znacznie więcej...

* Arcydruid - wraz z innymi druidami tworzysz rade starszych. to do was należą decyzje najwyższej rangi. zasiadacie w gaju druidów gdzie decydowano nie raz i nie dwa o losach świata...

* Awatar Przyrody - masz liczne ukryte talenty i zdolności. stajesz sie awatarem przyrody, istotą która ją reprezentuje i uosabia. bronisz życia w każdej formie i nigdy sie nie cofasz. stajesz się ucieleśnieniem życia i sił natury.

* Pasterz Drzew - *klasa specjalna* zostajesz wcielony do rady entów. pod wpływem ich wody zacząłeś nabierać zielonego kolorku a twoja skóra zaczyna przypominać kore. całymi dniami przemierzasz lasy i doglądasz drzew.


Klasa:Łotrzyk
Podklasa:Zabójca (moze i pochodzisz z patologicznej rodziny ale nikt ci tego nie powie w twarz... dwa razy).

* Morderca - zabiłeś kogoś na ulicy, będziesz miał z tego powodu spore problemy.

* Adept Gildii - jednak nie wylądujesz na szafocie. gildia coś w tobie zobaczyla i może jeszcze troche pożyjesz.

* Adept drogi cienia - cień i cisza to podstawa twojej przyszłej pracy. zgłębiasz ich tajniki...

* Adept drogi sztyletu - sztylet - cienki i długi oto twoja przyszła broń. musisz umieć się nią perfekcyjnie posługiwać.

* Adept drogi trucizny - czasem zwykła stal na nic sie nie zda. dlatego uczysz w trudnym fachu warzenia trucizn. opanowałeś juz pierwszą lekcje: nie próbować!...

* Zabójca - po przeżyciu egzaminów stajesz sie pełnoprawnym pracownikiem gildii - zabójcą.

* Skrytobójca - masz styl i gildia to zauważyła... a ty po prostu nie lubisz krwawych jatek. tym lepiej dla ciebie. gaża większa i szacuneczek w środowisku...

* Zaufany Gildii - gildia powierza ci liczne sekrtey i zleca najważniejsze zadania. wiedzą że mozna na tobie polegać a ty wiesz że na nich nie można...

* Legenda Gidlii - w ciemnej sali w piwnicach gildii znajduje sie mała aksamitna poduszeczka na której spoczywa twoja podobizna wyryta na małej płytce. dokonałeś rzeczy pozornie niemożłiwych. być moze zmieniłeś władce jakiegoś królestwa albo miałeś spotkanie z wampirem albo smokiem. nie ma dla ciebie rzeczy niewykonalnych.



Klasa: Łotrzyk
Podklasa: Złodziej (lubisz "pożyczać")

* Rzezimieszek - jabłka ze straganu albo pare monet od żebraka to twoje łupy...

* Adept Gildii - sprawa była prosta. albo pudło albo gildia. wiedziałeś co wybrać...

* Uczeń Doliniarza - dosłownie patrzysz na ręce starszemu koledze. uczy cie on trudnego fachu pracy w tłumie.

* Uczeń Włamywacza - włamania do domów i rezydencji. to kolejny ważny punkt twojej kariery.

* Uczen Kasiarza - banki... kto wie? być moze to twoja przyszła profesja. godzinami rozpracoujesz zamki, sejfy, zatrzaski i inne cuda techniki utrudniajace ci życie...

* Złodziej - Po zakończonych ćwiczeniach zostajesz parcownikiem gildii. dach nad głową i posiłek to nie wiele ale nie musisz się bać, ze trafisz do pudła... póki jesteś przydatny dla gildii.

* Specjalista Gildii - co tu duzo mówić. twoje zdolności zostały sprawdzone i docenione. tam gdzie potrzeba fachowców szukają ciebie.

* Złodziej Cienia - doprowadziłeś swoje umijętnosci na niebotycznie wysoki poziom, mówią, że możesz nawet ukraść cień... a ty sprawiasz, że w to wierzą...

* Cień - kradzież korony z głowy króla podczas koronacji tak by nikt tego nie zauważył i odjechanie pałacową karetą? kiedy?, gdzie? i za ile? odpowiadasz...


* Nieudacznik - *klasa specjalna* - podczas ostatniej akcji w terenie udało ci sie okraść własną kieszeń. mistrz był pod autentycznym wrażeniem...

Klasa:Rzemieślnik (nie podnieca cie walka ale na niej zarabiasz)

* Pomocnik - jestes pomocnikiem u kowala lub płatnerza.

* Terminator - trafiłes do terminu u jakiegoś rzemieślnika. zaczynasz ciężką edukację w tym trudnym zawodzie.

* Rzemieślnik - po wykonaniu dzieła uzyskałeś aprobate cechu. od tej pory jesteś rzemieślnikiem.

* Właścicel warsztatu - dzięki niebywałym zdolnościom szybko rozwinałeś interes i zakupiłeś własny warsztat.

* Mistrz rzemiosła - twoje artykuły są naprawde dobrej jakości. zaczynasz słynąc ze swoich wyrobów.

* Mistrz runów - w końcu odwiedziłeś krasnoludy w ich górksich siedzibach. docenili twoje umijętności i nauczyli cie paru języków runicznych...

* Zaklinacz broni - potrafisz sprawić by twoja broń była znacznie mocniejsza niż zwykły egzemplarz. twoi klienci doceniają to i płaca i płacą... ty nie protestujesz.

* Adept Mithrilu - ponowna wizyta u krasnoludów sprawiła, że zacząłeś uczyć się obróbki najwytrzymalszego metalu na świecie...

* Arcymistrz Broni - twoje wyroby są znane jak świat długi i szeroki. najwybitiniejsi wojownicy padają na kolana widzac to co sprzedajesz...

Klasa: Kapłan (lubisz religie przez duże R)

Proponuje by przyszli kapłani wybrali sobie odpowiednich bogów. Nie chce ich im narzucać.

* Wierny - coś czujesz, że ten bóg jest dosyc ważny. lepiej być po jego stronie...

* Adept Wiary - zostałeś zauważony przez kapłana. twoja wiara jest teraz sprawdzana...

* Młodszy kapłan - przyjąłeś pierwsze święcenia w służbie swojego boga.

* Kapłan - Od tej pory jestes kapłanem. Prowadź sztandar swojej wiary wśród niewiernych... i nie zbaczaj z raz obranej ścieżki

* Mnich Wiary - fach kapłański to niebezpieczna sprawa. odebrałeś odpowiednie szkolenie by nie dać się zabić wrogom wiary...

* Wybraniec Boga - czujesz, ze bóg jest ci wyjątkowo przychylny. pozwala ci to jeszcze dokładniej wypełniać obowiązki kapłańskie

* Sługa Boga - Zostałes wybrany! Bóg manifestują swoją moc przez twoją osobe. posiadasz potęge o której inni mogą tylko pomarzyć. leczys rany, unikasz śmierci to naprawde działa na ludzi... zaczynają wierzyć... i oto chodzi...

* Inkwizytor - *klasa specjalna* - szerzysz wiare za wszelka cene i niekonwencjonalnymi metodami. np. przy uzyciu rozpalonego do białości żelaza... kapłani są zachwyceni, "klienci" nie do końca...

* Heretyk - *klasa specjalna* - zwróciłeś się przeciwko własnej wierze... takich występków się nie wybacza...


Krasnoludy (dla fanów brodatych ludków)

* Czeladnik - jak każdy krasnolud zaczynasz od pracy u swojego mistrza w warsztacie

* Rzemieślnik - rzemieślnicy krasnoludcy znani są jako najlepsi kowale i płatnerze. ich wyroby są poszukiwane na całym świecie. tobie taki układ bardzo odpowiada...

* Inżynier - bycie inżynierem to bardzo odpowiednie zajecie dla krasnoluda. projektujesz, budujesz i to dobrze.

* Obrońca Groty - po odbyciu służby rzemieślniczej i inżynieryjnej krasnolud staje sie obrońca siedziby w której sie urodził...

* Krasnolud Lodowy - po przeżyciu służby obrońcy krasnoludy czeka sprawdzian w górach. udają sie na północ przez najwyższe lodowe szczyty... ty wróciłeś!

* Wojownik Hirdu - hird to odpowiednik ludzkiego batalionu. dzieki specjalnemu wyszkoleniu nie istnieje druga tak skuteczna formacja zbrojna. służą w nim tylko najlepsi z najlepszych. a ty sie wlasnie do nich zaliczasz. czuj sie dumny...

* Krasnolud Płomienia - służysz w krainie wiecznego ognia. w trzewiach ziemii gdzie nigdy nie dotarło światło słoneczne skręcasz kosci ziemii...

* Strażnik Skarbca - o krasnoludzkich skarbach słyszy się legendy... nikt jeszcze nie wyszedł z ich skarbca... i ty masz w tym swój udział...

* Wojownik Mithrilu - w starych skarbcach, głęboko we wnętrzu gór są zbrojownie wypełnione metalem nigdy nie tępiącym się, nigdy nie śniedziejącym. ty masz do nich dostęp. jako elitarny wojownik korzystasz z ekwipunku za który można by kupić mało królestwo... jak do tej pory nie zanotowano by jakiś element twojego wyposażenia dostał się w ręce wroga... nie lubicie się dzielić...

* Czcigodny wojownik - *klasa specjalna* - udowodniłes w boju ile jesteś wart. wytatuwana twarz i broda w misternych splotach to twoje znaki szcególne. być może jakąś brawurową akcją ocaliłęś życie pzrywódcy klanu? albo udało ci się ocalić z garstką przyjaciół jedną z górskich siedzib? ciebie to nie interesuje. zawsze to co robisz robisz najlepiej.

* Krasnoludzki weteran - *klasa specjalna* - nie jeden orczy łeb naznaczyłeś juz swoim toporem. cieszysz sie wielkim poważaniem wśród starszyzny. a młodziki już wiedzą, że nie należy się z tobą zakładać w piciu...



Klasa: Ranger (łuk, nóż, las i nie więcej. tobie to wystarcza)

* Grzybiarz - lubisz grzyby. zwykłe... wiesz co zbierać a czego lepiej się nie tykać...

* Leśny - sporo chodzisz po lesie. żyjesz ze zbieractwa i co raz rzadziej przymierasz głodem. potrafisz już się nie gubić w lesie. zazwyczaj...

* Myśliwy - wprowadzasz mięso do swojej diety. znasz już w miarę dobrze lasy i możesz w nich polować na zwierzynę, dopóki zwierzyna nie zapoluje na ciebie...

* Traper - od teraz las to twój dom. potrafisz wytropić każdą istotę która pojawia się w twoim otoczeniu. garść korzonków i troche igieł to dla ciebie pierwszorzędna uczta. może nie masz na co spraszać gości ale jakoś ci to nie przeszkadza.

* Łowca - różne rzeczy spotkałeś w lesie... na niektórych z nich możesz nieźle zarobić pod warunkiem, że to nie ty będziesz ofiarą...

* Przyjaciel Entów - spotkałeś się z pasterzami lasów. przypadliscie sobie nawzajem do gustu. masz od tej pory silnych sprzymierzeńców i uczysz się cierpliwości podczas rozmów...

* Mistrz Przetrwania - odwiedziłes najmroczniejsze zakątki Starej Puszczy i powróciłeś w jednym kawałku. widizaleś tam rzeczy o których inni nawet boją sie mówić. udaje ci się juz nie krzyczeć przez sen... dzięki swym umijętnosciom i nabytej wiedzy wzbudzasz podziw i groze w ludziach których spotykasz.

* Powiernik Puszczy - potrafisz trafić strzałą igłową w oko zimorodka ze 100 metrów. potrafisz wytropić i zabić samym nożem niedzwiedzia kierując sie samym węchem. puszcze i lasy powierzyły ci swoje najsrytsze tajemnice. teraz ty stałeś się jedna z nich. porzucasz świat ludzi i nie żałujesz tego...

Klasa:Wampir

* Zwykły śmiertelnik - prowadzisz zwykłe życie, zwykłego śmiertelnika. jednak nie słuchałeś rodziców jak ci mówili by nie rozmawiać z obcymi...

* Przemieniony - spotkaliście się w ciemnym zaułku... nawet nei poczułeś nic specjalnego, dopiero podczas ugrzyzienia twoje ciało wypełniła ekstaza... nawet jeszcze nie wiesz co cie tak naprawde spotkało...

* Dziecko - od tej pory jesteś dzieckiem nocy, znikasz na zawsze dla świata słońca. czujesz głód, wielki Głód... ze zdziwieniem stwiedzasz, że sałatki warzywne nie będą już twoimi ulubionymi posiłkami...

* Neonita - społeczność wamiprów przyjęła cie oficjalnei do swojego grona. ty uczysz się panować na Bestią i Głodem. i nawet już nie dostajesz drgawek na widok krwii...

* Wampir - od tej pory jesteś pełnoprawnym wampirem i zaufanym rodziny. dostajesz swój przydział talku do pudrowania, groteskowych kłów oraz przechodzisz zaawansowany trening upiornych grymasów (bądź co bądź musicie dbać o image...)

* Pomocnik - starsi na tyle ci zaufali, że pozwolli ci na służbe. jesteś już w pełni dojrzałym wampirem. masz gustowne długie i ostre kły. jedyną rzeczą jakiej ci brakuje jest doświadczenie. wiesz już np. że spacerowanie pod dnie morza nie jest anjlepszym pomysłem i może dłuuugo trwać....

* Starszy - masz na tyle rozumu by żyć już bardzo długo. dzięki wrodzonemu sprytowi i pokaźnej sakiewce wyspecializowałeś się w spiskach w rodzinie. większość wampirów wie, że lepiej z tobą nie zadzierać... bo kły regenerują się bardzo długo... jesteś również odpowiednikiem dziadka w rodzinie. opiekujesz się nią i dzięki wspaniałej pamięci i bagażowi doświaczeń dbasz o trwałośc tradycji. (chociaż zdarza ci się równiez marudzić, że krew nie smakuje tak jak kiedyś a zwłaszcza nie jak trzydziety rocznik...)

* Przywódca Rodu - być może dzięki wybitnym zdolnościom i doświadczeniu stałeś sie głowa rodziny... być może dzięki sakiewce wynająłeś jednego z łowców by zajął się dotychczasowym przywódcą... a może zwalczajac obrzydzenie sam chwyciłeś za czosnek i kołek... tak czy owak ty teraz rządzisz i zaczynasz się obawiać swoich następców...

* Matuzalem - jesteś naprawde starym i doświadczonym wampirem, dysponujesz wielką potęgą. władasz umysłami tych co żyją i co juz dawno umarli... jednocześnie jesteś znudzony swiatem, nie ma rzeczy których nie widziałeś i nie doswiadczyłeś. zapadasz w letarg ale ci co myślą, ze cie zaskoczą są w wielkim błędzie...

* Karmiciel - *klasa specjalna* - jako zaufany familii sprowadzasz im ofiary by zaspokoić ich Głód... oobdarzyli cie zaufaniem, nie strać go... (żadnych szczurów).

* Wampir Bez Kłów - *klasa specjalna* - moze spadłeś z wysokich schodów, może popadłeś starszym. twoje kły będą dlugo sie regenerować. stajesz sie pośmiewiskiem całej rodziny i musisz sie nauzcyć korzystać ze słomki...




Rangi dla nowoprzybyłych i niezdecydowanych. Zwyczajne zawody ot co. To nie są kolejne stopnie tylko poszczególne rangi.

* Piekarz - mąka, woda, drożdże - czujesz, ze masz do tego powołanie.
* Rybak - wędką, żyłka, haczyk. masz dużo cierpliwosci... i umiesz pływać.
* Szewc - znasz się dobrze na fachu (czyli umiesz klnąć) a i buty też robisz
* Pasterz - owce... nie masz problemów z zasypianiem
* Karczmarz - jakbyś nie żłopał własnego piwa to moze byś nawet coś zarabiał
* Rolnik - nie, nie masz ciągnika...

i co o tym sądzicie?
Potwierdzamy?


Dodal Rocky            by Sweet Angel sweet dostaje 5 plusow i MODA

GotLink.pl